Re: sat

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 15:09:08 MET DST

In article <Pine.LNX.3.93.961021120552.8000A-100000_at_haydn.cbk.waw.pl>, Ryszard Gabryszewski <kacper_at_haydn.cbk.waw.pl> writes:

>Nie obraz sie, ale nie jest to chyba najwlasciwsza riposta. W tym kraju
>wiekszosc ludzi podchodzi do klienta na zasadzie: oj, nie marudz ... W
>koncu co szkodzi takiego wielkiemu mgr albo dr napisac kilka slow na temat
>sprzetu ? Boi sie, ze "zrobi sie mniej wazny" ? Nie chce mu sie ?

Ano, przyjdzie do niego szef i zapyta 'A co to, w godzinach pracy sie newsy
czyta i jeszcze cos pisze? Za co ja Panu place?' Albo jakis uzytkownik NASK
wysle pisemko do prof. Hofmokla z zazaleniem, ze 'my tu tyle bulimy za dostep,
a NASK ma wyraznie za duzo pracownikow'.

Nie wiem czy w NASK-u jest jakas komorka 'public relations' - bo odpowiadanie
na takie pytania nalezaloby do jej obowiazkow. Podejrzewam, ze nie ma. Wiec
odpowiedzi nie powinnismy sie spodziewac :-)

I na koniec jedno pytanko: czy probowales wyslac mail prywatnie do ktoregos
z pracownikow NASK-u? Sadze ze masz wieksze szanse na odpowiedz niz na pytanie
zadane na newsach i to w dodatku gdzies w srodku dlugiej dyskusji nie na
temat grupy...

JMP