Komus sie pomylilo - czy jest az tak dobrze?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 15:18:26 MET DST

Tak zeby wrocic troche do tematu "Polski Internet..."

Oto we wczorajszej "Rzeczpospolitej" wyczytalem jak to wspaniale nam sie
internet rozwija: 50% Polakow szlyszalo cos o Internecie lub WWW, a (i tu
uwaga!) 8% deklaruje ze 'ma dostep do Internetu w pracy, szkole lub na
uczelni'. Czy jestem jedynym ktoremu ta liczba wydaje sie kompletnie
nieprawdopodobna?

Podkreslam jeszcze raz, to jest procet osob deklarujacych ze maja dostep
do Internetu poza domem - w miejscu pracy lub nauki. Mnie sie wydaje, ze
8% to pewnie ma w miejscu pracy/nauki dostep do jakiegos komputera, ale
do Internetu? Ale moze sie myle, moze rzeczywiscie jest juz tak dobrze,
tylko ja jak zwykle cos przegapilem?

JMP