Re: naprawa satelity

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 09:43:18 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:
: : Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: : : : Tak... tylko ten światłowód może mieć np. 100 par włókien.
: : : Moze. Ale na poczatek to tylko podniesie koszty, bo wiecej wlokien
: : : i tak nie wykorzystamy.
: : Tak Ci się wydaje? A jak myślisz, jakie jest zapotrzebowanie na łącza
: : telefoniczne, telexowe, etc. na w/w trasie? Jak już się kładzie
: : kabel, to przecież nie extra pod Internet...

: Tylko klopot z tym, ze ludzie nie beda chcieli do Wiednia dzwonic bo drogo.
: A jak obnizysz ceny, to beda dzwonic wiecej, ale zarobisz pewnie tyle
: samo. A na kable wydales wiecej.
????
Ja może głupi jestem, albo jeszcze jest za wcześnie rano... ale
zupełnie niee zrozumiałem, co miałeś na myśli. Ja sugerowałem, że jak
już się wlecze kabel optyczny do celów telekomunikacyjnych, i on ma
np. te 100 par włókien, to to że jedno czy 2 pójdą pod Internet, to
kosztów kabla w zasadzie to nie zwiększy...

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center