Plebiscyt

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_l3xhp.cyf.gov.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 15:59:46 MET DST

Witam wszystkich serdecznie !
Niniejszym pragnę ogłosić Plebiscyt na Najbardziej Popularnego
Człowieka w Internecie. W związku z tym proszę Was uprzejmie o przesyłanie mi
zawartości Waszych kill-file-i. Wyniki listy przebojów będą prawdopodobnie
kiedyś podawane do wiadomości publicznej ;) A czy, kiedy i gdzie, to już
zależy od Was samych i Waszego zainteresowania Plebiscytem.
Kill-file proszę o przysyłanie na mój adres (podany w sygnaturce). Znakomicie
ułatwi mi to pracę, jeżeli bedą one w topicu zawierały słowo Plebiscyt.

Przepraszam też za prywatę, jaką niewątpliwie jest wysłanie tego postingu
na moderowaną przeze mnie grupę pl.rec.humor.najlepsze. Mam nadzieję, że
wybaczycie mi to :)

Pozdrawiam

--
Artur Czechowski                                          arturcz_at_cyf.gov.pl
Network Administrator at                     http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/