Re: Lacze TP S.A. NASK

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 12:19:03 MET DST

On 16 Oct 1996, Konrad Plich wrote:

> Informuje ze z dniem dzisiejszym zostalo zablokowane bezposrednie lacze
> pomiedzy NASK A TP S.A. Caly Ruch odbywa sie wiec przez USA.
> Lacze zostanie przywrocone do ruchu po wynegocjowaniu porozumienia o
> wzajemnych rozliczeniach pomiedzy obydwoma operatorami.
  [...]
  Moj koszmarny sen sie sprawdza. Juz niedlugo caly ruch w .pl bedzie
  odbywal sie via USA :-(

  Jak rozumiem (nawiazujac do dyskusji na temat wspolpracy operatorow
  telefonicznych) NASK zastosowal wobec TPSA metode jak stosuje TPSA w
  stosunku do innych wlascicieli central???

  Dziwi mnie postepowanie (obu??) zainteresowanych stron - utrudnienia
  beda dotyczyly w glownej mierze uzytkownikow TP NETu (beda mieli
  wolniejszy dostep do zasobow krajowych), ale zapewne dotkna i abonentow
  sieci NASK (bardzie obciazona linia do USA).

  Nie wiem kto komu robi na zlosc (i chetnie wyslucham wyjasnien), ale
  wydaje mi sie, ze negocjacje mozna prowadzic _bez_ utrudniania zycia
  _zwyklym_ uzytkownikom sieci. Zainteresowani (NASK i TPSA) moga spotkac
  sie w jakims milym miejscu, przy lampce koniaku...

  Pozdrawiam (zwasnione) stony
  Wojek