Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 18:24:47 MET DST

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Panstwo nie przydziela ZADNYCH a nie tylko dodatkowych srodkow na
: dzialalnosc TP S.A.
: Natomiast (to cytat z ministra Zielinskiego) po to urzymuje monopol w
: sferze polaczen m/m i m/n ( bo tylko taki monopol jest w Polsce) zeby
: narodowy operator mial za co sfinansowac ambitne programy jak np. budowa
: krajowej sieci SDH. Tu musi byc gwarancja wplywow, zeby BANKI zechcialy
: sfinansowac inwestycje warta 2 bln. starych zlotych.

To w ladnych, okraglych slowach. Bo tresc mozna tez powiedziec
bardziej brutalnie: minister Zielinski zdecydowal sie oblozyc obywateli
podatkiem (bo jesli nie o pieniadze tu chodzi - to o co?), po to, zeby
sobie zaoszczedzili na siec SDH.
A moze obywatele nie maja ochoty oszczedzac [splacac] teraz, a miec
za 10 lat, tylko wola miec za rok, a splacac przez nastepnych 10 lat?

Prawde napisal Slawek - sprawia Wam to trudnosc? To dlaczego nie oddacie
tego komus, komu nie sprawia to trudnosci.

: Naprawde operator majacy 6 mln. abonentow jest zbyt maly by to udzwignac=20
: i dlatego smiesza mnie rady pracownika operatora w Stanach, majacego 80=20
: mln. abonentow, zeby TP S.A. jeszcze podzielic.=20

Zapominasz, ze w US dystanse wieksze, wiec i koszta wieksze.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |