Podsymowanie dyskusji o edukacji narodowej (bylo: Problemy ze smieciami na 0202122)

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 10:25:49 MET DST

Uff,
  chcialbym moze przeprosic czytelnikow polipa za spowodowanie niechcacy
dyskusji o polityce edukacyjnej panstwa (ze skadinad bardzo rozsadnymi
glosami). Po prostu jak jakis czlowiek przyslal na liste dosc ostre zazalenie
ze zrobil ciekawe zajecia i mu za to ekstra nie zaplacili, to sie troche
zaniepokoilem czy on przypadkiem nie uwaza, ze to ja mam mu za to zaplacic.
Postanowilem wiec zapytac. A tu zaraz takie wielkie sprawy z tego wynikly :-)

  Dla ustalenia uwagi: ja tez pracuje na uczelni. Staram sie zeby moje
zajecia byly ciekawe i atrakcyjne, bo w koncu za to mi placa. Na dydaktyke
idzie takze i u nas calkiem powazna czesc naszych funduszy badawczych
- bo uwazamy ze studentom nalezy dac mozliwosci pracy na dobrym sprzecie.
Staram sie zawsze tepic postawe 'zle placa, to ja bede zle pracowal' -
zamiast tego proponuje 'zle placa - to szukam lepszej pracy'. Czego
sobie i Panstwu zycze.

  A dalsza dyskusje o polityce edukacyjnej proponuje przeniesc gdzie indziej.
Za rok wybory - kazdy ma okazje sie wypowiedziec...

JMP
http://hozavx.fuw.edu.pl/~pawlak/