Re: Pomocy: poczta pod Netscape 3.0 nie dziala!

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 11:53:31 MET DST

Rachowiak P. <rachp_at_hum.amu.edu.pl> wrote:
: Zainstalowalem ostatnio Netscape Navigatora 3.0 (dotychczas uzywalem
: 2.02), a ten (w przeciwienstwie do swojego poprzednika) nie chce
: wysylac poczty (przy takim samym ustawieniu serwerow). Co zrobic?

A co to znaczy "nie chce"? Pisze "bzzzz... a pocałuj mnie w..."? ;-)
[zawsze uwielbiałem użytkowników przychodzących do mnie z tekstem
"program mi nie działa, i wypisuje JAKIŚ komunikat..."]

: Przy okazji:
: po przestawieniu kodowania na ISO wszystko dziala O.K. (z wyjatkiem
: poczty), ale podczas wywolywania w Preferences ustawiania fontow
: zawsze pokazuje Latin-1. Czy to jakis bug? - N2.02 zreszta robil to
: samo.
Nie, to nie jest bug - tak ma być. Tam się ustawia font dla danego
kodowania (każdego, nie tylko domyślnego), a nie domyślne kodowanie
- to ostatnie robi się w "Options/Encoding".

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center