Za ile robic WWW?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 22:35:21 MET DST

Mam takie pytanie:
otrzymalem z jednej firmy propozycje administrowania ich strona WWW
(webmaster). Pytaja mnie ile bym za to chcial, a ja nie mam pojecia
ile powiedziec, bo nigdy dotad nie zajmowalem sie WWW za pieniadze
i nie wiem, za ile obecnie uslugowo robi sie takie rzeczy. Czy ktos
orientuje sie w typowych cenach (nawet bardzo z grubsza) i moglby
mnie poinformowac? Moze byc prywatnym mailem coby nie zasmiecac listy.
Z gory wielkie dzieki!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl