Re: Waskie gardlo

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 10:57:38 MET DST

In article <Pine.3.89.9610012014.A1737-0100000_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>, Konrad Plich wrote:

>Problemu nie ma bo obydwa lacza sa ZAWSZE obciazone < 50% i
>ich przepustowosc nie ma tutaj zadnego znaczenia.
>Nie ma wiec zadnego waskiego gardla.
Mowisz o swoim laczu czy laczach z Polski w swiat?
Jesli o tych drugich, to odpowiedz jest 'bullshit'

>Dla porzadku dodam ze z NASK mamy 1M i wiecej nie potrzeba.
Ja mam 10M, wiecej niz 1M nigdy sie nie udalo osiagnac - ale to juz
calkiem inna historia. W bodaj czerwcu jak uruchomiono lacze bezposrednio
do USA komfort pracy wzrosl nieslychanie. Mimo ze lacze do Szwecji tez
bylo "nieobciazone". IMHO poleganie na dwoch laczach miedzynarodowych
juz jest lekkim nieporozumieniem, a ze ona sa satelitarne to zakrawa
na ciezka paranoje. Ja potrzebuje Internetu do 3 w nocy i np. bardzo
sie emocjonuje tzw. zjawiskami zacmien..

--
Regards
 (ab)