Re: TICKET NASK.960926.1230 OPEN+CLOSE: wezel Warszawa

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 13:13:03 MET DST


Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:

: Uwazam, ze WARMAN zachowuje sie NIEPOWAZNIE i IGNORUJE KLIENTOW. Nie
: wiem czemu WARMAN nie wyslal ticketu, nie rozumiem czemu nie mogli podac
: dokladnych terminow prac, nie wiem tez czemu pady sieci byly o wiele
: bardziej rozlegle niz to bylo zapowiadane przez NASK.

Zastanawiam sie nad przepieciem PM z Warmana do TPSA. Wlasciwie nie wiem,
co mnie jeszcze trzyma przy Warmanie - wiadome ceny, wiadoma jakosc
uslug... Widzicie moze jakis plus na korzysc Warmana?

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
Palac Mlodziezy                      Internet: khc_at_pm.waw.pl
ul. Swietokrzyska                     Fidonet: KHC, 2:480/40
00-901 Warsaw, Poland


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:41 MET DST