Re: TICKET NASK.960926.1230 OPEN+CLOSE: wezel Warszawa

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl)
Data: Sat 28 Sep 1996 - 15:20:13 MET DST


On 27 Sep 1996, Jan Rychter wrote:

> Uwazam, ze WARMAN zachowuje sie NIEPOWAZNIE i IGNORUJE KLIENTOW. Nie

Nie po raz pierwszy i pewnie nie ostatni :-)

> Mysle tez, ze NASK nie powinien wysylac ticketow za WARMANa (chyba ze to

Czesc ludzi pracujacych w NASQ pracuje takze "rownolegle" w WARMANie.

Ktos zaproponowal odciecie pradu tej (tym) instytuacjom. To chyba nie jest
najlepsze rozwiazanie :-) Moga oni dojsc do wniosku typu: "koniec pracy na
dzisiaj, Franek, wylacz zabawki, idziemy na piwo".

Nie powinnismy miec chyba pretensji bezposrednio do ludzi pracujacych w
WARMANie czy NASQ. Te pretensje powinny byc kierowane do dyrekcji
tych ludzi, za to, ze przyzwala na tak nonszalackie zachowania w stosunku do
klientow.

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
        e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.camk.edu.pl/~kacper


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:41 MET DST