Re: Jak sie robi filtr lub kill-file

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 17:47:47 MET DST

Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: On 22 Sep 1996, Magnus wrote:
: > Kochani. Ciagne poczte do domu przez modem (trumpet), czytam w Eudora i
: > czasem nie chce placic za listy od niektorych osob na listach dyskusyjnych.
: > Co mam zrobic. Wiem ze mozna robic filtry i kill co tam ale nie wiem jak.
: > Bardzo prosze o pomoc (moze byc na prywatny adres).
: ---
: Otoz, zeby zrobic filtr (lub kill-file) poczta (lub conajmniej jej
: naglowki) musi zostac sprowadzona na komputer czytajacego i pozniej, na
: podstawie _zawartosci_ jest analizowana i ew. kasowana. Zatem w ten
: sposob nie mozna oszczedzic rachunkow za telefon, ale nerwy :-)

Ale same naglowki transmituja sie szybciej niz cala poczta.
A POP3 umozliwia siagniecie naglowkow jedynie

Jarek.