Re: Jak sie robi filtr lub kill-file

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 08:22:00 MET DST

On 22 Sep 1996, Magnus wrote:

> Kochani. Ciagne poczte do domu przez modem (trumpet), czytam w Eudora i
> czasem nie chce placic za listy od niektorych osob na listach dyskusyjnych.
> Co mam zrobic. Wiem ze mozna robic filtry i kill co tam ale nie wiem jak.
> Bardzo prosze o pomoc (moze byc na prywatny adres).
  ---
  Otoz, zeby zrobic filtr (lub kill-file) poczta (lub conajmniej jej
  naglowki) musi zostac sprowadzona na komputer czytajacego i pozniej, na
  podstawie _zawartosci_ jest analizowana i ew. kasowana. Zatem w ten
  sposob nie mozna oszczedzic rachunkow za telefon, ale nerwy :-)

  Istnieje oczywiscie mozliwosc skorzystania z programu procmail lub
  filter (o ile sciagasz poczte z komputera Unixowego). Konfiguracja tego
  programu nie jest baaardzo skomplikowana ale trzeba chwile popracowac.
  ---
> Przy okazji pozwole sie tez zapytac jak pod widows i eudora zrobic te
> polskie literki bo jakos nie moga sobie z tym poradzic a te wykretasy to
> ciezko czytac. Moze ktos zna jakis adres na ten temat.
  ---
  Nalezy kupic _pelna_ wersje programu Eudora, ponoc sobie radzi :-( albo
  skorzystac z Pegausa. Pod Windows 95 MS Internet Mail i MS Internet News
  rowniez powinny sobie z polsimi literami radzic (nie wiem czy sa wersje
  pod 3.1x).

  Pozdrowienia
  Wojtek