Re: Przegladarka WWW

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Tue 17 Sep 1996 - 23:36:41 MET DST

On 17 Sep 96 at 13:41, Michal Tyrala wrote:

> sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:
[...]
> Sposob:
> winsock.dll w katalogu z tcpman.exe, sciezka to nich w PATH, zmiana nazwy
> mozock.dll na winsock.dll i wpakowanie go do \windows\system, albo do
> katalogu przegladarki (jesli tylko ona bedzie z mozocka korzystac).
> Ma to te wade ze przed odpaleniem tcpman.exe trzeba zamknac wszystko, co
> uzywalo mozocka. Ale to chyba logiczne.
     no, no...

> I toto dziala z cala masa aplikacji. Jak mozesz to napisz co Ci nie dziala.
     MI? MIALOBY COS NIE DZIALAC?

> U mnie sprawdza sie powyzszy sposob. Sprobuj.

      A znasz moze cos mniej trywialnego do sprobowania?

> Chodzi mu (Trumpetowi) o to, ze jak go zamkniesz, a cos sie odwola do winsocka,
> a go w pamieci nie ma, to Cie moze przywitac GPF'em. A jak jestes "online"
> i masz odpalonych ilestam aplikacji, to zapomniec o jednej nie problem.
> A tak - Tromba ostrzega. I bardzo dobrze.

   O rany, czytaj thread dokladnie! Po pierwsze to nie moj problem, tylko
odpowiadalem komus, kto nawiazal do mozocka odpowiadajac temu komus, kto
mial problem. Po drugie jest to jedno z rozwiazan _z_wykorzystaniem_mozocka_,
takie mniej upierdliwe zreszta, jak ktos wie co sie w kompie dzieje. Innym
rozwiazaniem np. jest po prostu poczekac az aplikacja zauwazy (po
dluzszym czasie i jesli umie) ze nie ma winsocka i sama przejdzie w przegladanie
off-line. Pewnie, ze to bez sensu, ale tez mozna...
   A z tym ostrzeganiem, to caly Windows powinien miec na poczatku takie
ostrzezenie: 'uzywanie tego systemu moze spowodowac niestabilnosc aplikacji'
bo co jakis czas "wita mnie GPF'em". Nie tylko mnie zreszta.
Byloby wtedy, jak piszesz, 'bardzo dobrze'.

                             Pozdrowienia, Adam