Re: INET TPSA - za darmo czy za pieniadze?

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 01 Jan 1970 - 02:00:00 MET

Andrzej Bursztynski wrote:

> To jest jakby inna sprawa choc tez istotna.

> Owszem -);

NIEEEEEE !! Nie ma czegos takiego jak podzial rozmow na lokalne i
zamiejscowe bo w zamiejscowych jest kilka taryf i NIGDZIE ZADNA CENTRALA
TAK NIE ROBI.
Tutaj panuje kompletne niezrozumienie tematu.
Ja juz nie mam sily wyjazniac kolejnej sprawy typu pan z Gdanska na
liscie
dziennikarz ktoremu licznik impulsow pokazywa na 0202122 zaliczanie do
jak do
Warszawy a potem okazalo sie ze jest przylaczony do centralki
abonenckiej
i to ona pokazuje zle zaliczanie.
Oczywiscie WLASCICIEL CENTRALKI zaplacil jak za rozmowe lokalna.

> Nie, ja mam na mysli co innego - czy dostep do numeru "internetowego"
> znajduje sie w jakikolwiek cenniku TP SA? Jesli nie, to IMHO TP SA
> nie ma prawa naliczania wiecej niz za rozmowe lokalna. Natomiast
> slyszalem pogloski, ze jest to strefa pierwsza. Chetnie czegos wiecej
> bym sie na ten temat dowiedzial, bo z tego co rozumiem to nadal
> jest "eksperyment" TP SA wiec uzywanie argumentu ze "dobre bo tanie"
> jakby malo ma do rzeczy.
Kolejny mit. Internet jest w cenniku na uslugi teleinformatyczne.
Wysokosc oplat reguluje Uchwala nr 87/96 Zarzšdu TP S.A. z dnia
26.06.1996 r
i bajki ze jakas pani w TP S.A. we Wdzydzach Wielkich twierdzi inaczej
i to jest dowod ze TP S.A. to badnda zlodziei rowniez mnie juz nuza.
                                        Konrad Plich