Re: Przegladarka WWW

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 13:17:53 MET DST

sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:

> Eeee... Nie wszystkie wsysaja same, a poza tym mozocka uzywaja tez
> tacy co maja winsocka i chca go uzywac wg potrzeb. Powinienem dodac,

Sposob:
winsock.dll w katalogu z tcpman.exe, sciezka to nich w PATH, zmiana nazwy
mozock.dll na winsock.dll i wpakowanie go do \windows\system, albo do
katalogu przegladarki (jesli tylko ona bedzie z mozocka korzystac).
Ma to te wade ze przed odpaleniem tcpman.exe trzeba zamknac wszystko, co
uzywalo mozocka. Ale to chyba logiczne.
I toto dziala z cala masa aplikacji. Jak mozesz to napisz co Ci nie dziala.

> ze caly komplet to mozock, taskiller i mozockld - czyli ladowaczka
> mozocka: laduje mozock, zamyka sie a mozocka zostawia... Sam
> robilem.

U mnie sprawdza sie powyzszy sposob. Sprobuj.

> Albo sie wie co robi albo nie. A mozock udaje siec, wiec...
> Zreszta co to za niestabilnosc - nie bedzie dzialac przy
> odwolaniach do sieci i juz.

Chodzi mu (Trumpetowi) o to, ze jak go zamkniesz, a cos sie odwola do winsocka,
a go w pamieci nie ma, to Cie moze przywitac GPF'em. A jak jestes "online"
i masz odpalonych ilestam aplikacji, to zapomniec o jednej nie problem.
A tak - Tromba ostrzega. I bardzo dobrze.

pozdrawiam,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl