Re: TPSA nasza kochana off-topic niestety...

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 03:52:22 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<51a6td$78r_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Bo odkad mamy [prawie] kapitalizm, to jak slysze ze ktos narzeka
> ze cos jest za drogie [za wyjatkim "nie stac mnie"] to mowie:
> "Ciesz sie - odkryles gore zlota. Rob to, sprzedawaj drogo i zbijaj
> fortune. A co - za duze ryzyko, nie chce sie - to co sie dziwisz ze inni
> licza to sobie drogo?"
> A akurat prywatne telefony mozna w polsce zalozyc.
>
> : > to ceny TPSA nie rosna szybciej niz inflacja.
> : Kolejny bezsens. Dlaczego ceny maja rosnac z inflacja? Kto tak ustalil?
>
> Nikt. ale jak rosna w tempie inflacji, to tak naprawde oznacza, ze ani
> [...]
Jak pokazal przyklad Cebtertel mozesz sobie te telfony zkladasz ai tak
urdnik ci interes skauje jak bedzie chcial. Po przez na przyklad tzw
termination charges czyli oplaty kiedy twoj klient dzwoni do klienta TPSA i
korzysta wtedy z sieci czesci TPSA (to tylko przyklad).
Jarek problem jest skomplikowany a telefonia to nie mydlo, nie tak latwo
wejsc do interesu zwlaszcza w konkurecji z monopolista ktorego wlascicielem
jest ustawodawca...........