Re: Slodka tajemnica?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 21:17:46 MET DST

Marek Jedlinski (eristic_at_lodz.pdi.net) wrote:
: A wlasnie:
: jak jest w przypadku korzystania z anonimowego remailera? Odbiorca nie
: bedzie wiedzial, od kogo dostal list, ale operator mojego systemu moze
: (gdyby mu na tym zalezalo) wiedziec, ze ja wyslalem cos przez
: remailer, i co to bylo, prawda?
: Pograzony w niezdrowej ciekawosci,

Jak sie troche postarasz - nie. Slac mozesz chocby telnetem,
i trzeba by logowac wszystkie wychodzace pakiety.
A remailer moglby przyjmowac listy zaszyfrowane PGP, i wtedy
Twoj operator wiedzialby jedynie, ze cos tam wyslales. Nie wiedzialby
natomiast co.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |