Re: Slodka tajemnica?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 15:25:35 MET DST

In article <3235b8ba.4522854_at_news.man.lodz.pl>,
Marek Jedlinski <eristic_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Dziekuje wszystkim, którzy odpowiedzieli na moje pytanie (wyjatkowo
>zgodnie jak na Polip ;-) i rozwiali moje naiwne watpliwosci. Co do
>sugestii uzywania PGP - zapewne, ale najczesciej to strzelanie z
>armaty do - hm... myszy (zeby pozostac przy komputerach) - no i nie
>wchodzi w gre w wypadku pisania do list czy grup newsowych. A wlasnie:
>jak jest w przypadku korzystania z anonimowego remailera? Odbiorca nie
>bedzie wiedzial, od kogo dostal list, ale operator mojego systemu moze
>(gdyby mu na tym zalezalo) wiedziec, ze ja wyslalem cos przez
>remailer, i co to bylo, prawda?

Nie całkiem. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale jako root treśc listów
wysyłanych przez userów, łapać mogę tylko w czasie kiedy leżą w kolejce,
albo z tempów w /tmp, albo z zapisu u użytkownika w =sent albo podobnym
folderze. Chyba, że zrobię coś zeby MTA robił dla mnie kopię listu przy
wysyłaniu.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
email: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/