Re: Karty kredytowe a fa連zerstwa. By這: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 04:59:44 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<50n5ap$p92_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
> : > Don't reveal any personal information when you use your credit cards.

> : > According to Visa regulations, merchants cannot require you to
provide
> : > any personal information, such as your address or
> : > telephone number, as a condition to accepting your card. They may
> : > require only a valid card and your signature. This is for
> : > your own protection.
> : >
> [...]
Jarek ten system w USA to nie ostatnie 10 lat. To jest dopracowane tak ze
klient nie traci.
($50 maximum). merchant wysyla prosbe o approval sprzedazy do banku z
adresms pod ktory wysyla dobra jesli sie adres nie zgadza bank nie wyda
approval (wszytsko elektronicznie) i nie bedzie sprzedazy. Nie bedzie
obaciazenia czyjegos konta.