Re: PPP w TPSA

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 17:32:38 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> tak, ale zanim Trumpet wyśle 'ATH' to wysyła żądanie zakończenia
> połączenia, w ppp jest coś takiego jak 'Line Control Protocol' i m..in. do
> takiego celu służy...
>
JR> Tak wyglada bye.cmd:

JR> Gdzie tu widzisz to zadanie zakonczenia polaczenia?
Mam po prostu nadzieję, że Trumpet to robi sam z siebie przed wykonaniem
tego skryptu... Nie znam trumpeta, ale chyba nie jest to tak marna
implementacja ppp? :)
Tak to sobie wyobrażam: wybieramy z menu jakąś pozycje przerwij
połączenie, trumpet _najpierw_ prawidłowo kończy ppp, a potem dopiero
wykonuje bye.cmd, który zajmuje się rozłaczeniem modemu, itd.

--c