Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 16:28:20 MET DST

Jakis czas temu, nawiazujac do pytania Konrada Plicha i odpowiedzi
Szymona, pytalem o obsluge polskiej klawiatury *pod Windows* w
kodzie ISO:

> : > Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
> : > : Z ciekawosci przeczytalem dokladnie Strone ogonkowa w czesci dotyczacej
> : > : Windows a z rozpedu takze DOSa. Teraz z pelna odpowiedzialnoscia moge
> : > : powiedziec:
> : > : 1. Potrzebuje obslugi polskiej klawiatury pod Windows, ktora bedzie wysylac
> : > : do Unixa przez telnet polskie znaczki w ISO.
> : > Jest.
> : Daj namiar... mnie sie przyda do pisania stron WWW.
>
> Dałem, ale jeszcze powtórzę:
> ftp://ftp.agh.edu.pl/pub/msdos/pl/polskie.zip

> [...]
Dzisiaj sobie spojrzalem na strone ogonkowa probujac to sciagnac. Tam
pisze ze to jest pod DOSa!!!
Powtarzam, potrzebuje sterownika klawiatury *pod Windows*...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl