Re: leszek@lodz.pdi.net - koniec sprawy?

Autor: Maciej Zobniow (bobas_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 17:56:49 MET DST

Marcin Debowski wrote:

> Wpłynie ale pozytywnie, to raczej nie budzi moich większych wątpliwości.
> Jedyne straty których PDI może się spodziewać to osłabienie dopływu
> gotówki z tytułu braku wynajmu kont różnym podobnym oszołomom.

   W szerszym kontekscie jednak spora ilosc normalnych ludzi moglaby
zechciec jednak zmienic providera, aby nie miec w koncowce adresu
takich samych namiarow jak pewien niewychowany cham...

> : znajdzie sobie innego providera, i zabawa zacznie się od nowa.

  Ale moze klopoty zwiazane z zalatwianiem sobie innego kata czegos
go naucza...

   Pozostaje tylko niesmak z powodu swiadomosci ze prawdziwy cham,
podlog ktorego pan Leszek to niewinna sirotka, (chodzi oczywiscie o
Warr-a) pisze sobie na rozne listy od dluzszego czasu i nikt mu nie
moze nic zrobic...
      bobas
ps.Swoja droga sam sie kiedys zastanawialem nad podjeciem drastycznych
krokow w zwiazku z pewnym listem ktory pojawil sie tu pare miesiecy
temu.List ten lamal prawo a pozatym budzil niekontrolowane odruchy
wymiotne...Tylko mojej odruchowej reakcji kasujacej ten list,jego
autor (ktory notabene nadal pisze na ta liste) zawdziecza to ze nie
poszedlem z tym na policje...