Re: leszek@lodz.pdi.net - koniec sprawy?

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 07:59:38 MET DST

In pl.listserv.polip Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Robert Ramiega <robert_at_plukwa.lodz.pdi.net> wrote:
[..]
: : Mam cicha nadzieje, ze wiecej nie bedzie takich wybrykow oraz ze ta sprawa nie
: : wplynie na reputacje PDi na sieci

Wpłynie ale pozytywnie, to raczej nie budzi moich większych wątpliwości.
Jedyne straty których PDI może się spodziewać to osłabienie dopływu
gotówki z tytułu braku wynajmu kont różnym podobnym oszołomom.

: Oczywiście nikt nie zamierza obwiniać PDI z powodu wybryku
: użytkownika, ale optymizm wydaje mi się nieuzasadniony - pan B.
: znajdzie sobie innego providera, i zabawa zacznie się od nowa.

Zapewne, nie mniej pozostaje mieć nadzieje że z obawy przed kolejnym
zamknięciem ograniczy odrobinę swoją "wolność słowa", do wyzywania
mnie publicznie od donosicieli i szkalowania prywatnie w mniej
wybredy sposób.

No cóż, jeszcze na koniec nie powstrzymam się przed następującym
stwierdzeniem: gdyby znakomita część grupki tak nieskazitelnej moralnie
że fakt złożenia skargi na anonimowego, wyzywającego wszystkich w okół
typa, nazywa donosicielstwem, skoncentrowała się raczej na przywołaniu
gościa do porządku to pewnie skończyło by się to znacznie milej i dla
samego LB.

Tak czy inaczej można odetchnąć z ulgą: jestem już prawie wyleczony z
potrzeby uzdrawiania Polskiego Internetu i nie będę już występował w roli
inicjatora podobnych awantur.

pozdrawiam

--
                                                          Marcin Debowski