RE: Kupic RTP od Intela...

Autor: Michal Szafranski (szafran_at_idg.com.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 15:38:47 MET DST

Witam,

Tak jak zauwazyl Jarek Rafa na koncu swego listu w artykule pojawila sie
pewna niescislosc wynikajaca ze zlego sformulowania calego zdania. Jest
to blad na poziomie korekty.
Oczywiscie notka nie dotyczy licencjonowania protkolow tylko ich
implementacji intelowskiej wykorzystywanej w produkcie ProShare.
Przepraszam za niescislosc, ktora pojawila sie na lamach CW i dziekuje
za zwrocenie uwagi. Postaram sie zwracac baczniejsza uwage na finalna
postac tekstow pojawiajacych sie na stronach pisma.

Pozdrawiam
Michal Szafranski
Computerworld Polska