Re: PPP w TPSA

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 15:16:11 MET DST

On Thu, 29 Aug 1996, Slawomir Bialek wrote:

> [...]

 IMHO, to *tak* powinno być... Jeszcze tylko tego brakuje, żeby modem
przyjmował komendy i można było "+++" go rozłączyć !
(dobrze, że od strony maszynki: do zrobienia !).

> bez jaj :-)
> Co to za router, ktory obsluguje modem przez ATS0=x ?
> Albo co to za obsluga :-)

 Wygląda na to, że zostanę zaraz zjedzony ! (już się dwom naraziłem).

> Przy takich usługach router powienien wysyłać ATA w momentach kiedy slyszy
> RING i jest na to przygotowany.

... Powinien pozwolić na połączenie po rozpoznaniu sygnału na stosownej
nóżce (chyba 21 ?).
 RS przewiduje parę drutów żeby dało się to i owo zrobić *bez* pozwalania
modemowi na wtrącanie się do transmisji !!

 Gotfryd