Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 09:48:47 MET DST

On Wed, 28 Aug 1996, Alan Ghafour wrote:

> BTW. Korzystam z terminala DOS-owego (dec-vt220 prod. Novell) i Pine'a.
> Chetnie przejde na ISO, ale niech mi ktos powie, jak to zrobic - na PSO
> pod Pine mam "404 Missing HTML"
  ---
  Przepraszam, to byla moja wina (za duzo skasowalem), ale juz wczoraj
  poprawilem...

  A wracajac do meritum pytania: mozna uzyc jako emulatora terminala
  programu kermit - on znakomicie i automatycznie konwertuje znaki w locie
  do cp852. Powinien chodzic w srodowisku Novell (pisze powinien, bo sam
  tego nie sprawdzalem).

  O polskich literach w srodowisku tekstowym DOS polecam lekture tekstu:
  http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/tool/dos/
  (ale od razu uprzedzam - to jest wersja tworzona wlasnie i
  "nieoficjalna" - nie wszystkie odsylacze beda poprawne.

  Wojtek

  PS Odpowiadam tak pozno, bo u nas jakis pomor padl na serwery newsow