Re: Netscape

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 21:36:02 MET DST

Marcin Piaskowski <zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl> wrote:
> Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest mozliwe
> sciagniecie zaraz po zalogowaniu wszystkich newsow
> przez Netscape na dysk lokalny i przejrzenie ich offline
> Pozdrawiam

MP> Chyba nie! Też kiedyś o to pytałem i nikt nic nie wymyślił.
MP> A może jednak... ?

Jeśli chodzi o platformy Unixowe (a z czegoś takiego piszesz) to można.
Mam w domu na Linuxie swój malutki newsserver, on co jakiś czas się łączy
z tzw. Internetem i wymienia artykuły.
No i mniej więcej w ten sposób można korzystać z Netscape News offline.

Jeśli jednak chodzi o Windowsy to nie wiem, choć pewnie da się w sposób
podobny to zrobić, gorzej czy znajdzie się odpowiednie oporogramowanie za
darmo.

--c