Re: pytanko o NT

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 01:25:08 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_beauty.ternet.pl> wrote:
: Mam taka propozycje:

: 1. Zamienic dyski
: 2. Zainstalowac na "pierwszym" NT
: 3. Ponownie zamienic dyski
: 4. W MBR pierwszego zainstalowac lilo

robilem tak, ale wywala sie podczas bootowania bo w odpowiedniku *.ini
ma #0 jako id dysku. Domyslam sie ze mozna zmienic to poprzez registry (moze??)
ale jak to zrobic? Jesli bootuje z dyskietki DOS i odpalam instalacje z CD
taka bezdyskietkowa (winnt /B) to zaczyna kopiowac na C: (czyli moj drugi
dysk) *caly* CD aby potem zaczac z niego instalowac - jakies >110MB,
mam cdrom x2 wiec niespecjalnie mi sie usmiecha po 5 godzinach instalacji
zobaczyc ze nic z tego (zwlaszcza ze mam beta 2 i poczekam do poniedzialku
bo bede mial wtedy pelna wersje). Jesli ktos przerabial juz to bede wdzieczny
za uwagi.
No i ponawiam pytanie, chyba warto zalozyc grupe pl.*.nt - dyskusje nt kontra
inne systemy mozna bedzie tam prowadzic nie zasmiecajac innych grup (jak
teraz polip i linux)

-adam