Re: Polski s³ownik do ispell (by³o: Bledy ort. w Latin2)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 20:23:21 MET DST

PP> : tzn.
PP> : tzw.
PP> : tab.

PP> Zostawiæ... Ale ja ju¿ tracê si³y odpowiadaj±c który¶ raz z rzêdu na
PP> tego typu pytania - zostawiæ? Skasowaæ? Trochê inicjatywy - ja wiem
PP> tyle co i Wy, a w koñcu ten s³ownik to nasze wspólne przedsiêwziêcie
PP> :-)

ja wiem, ja mogê sam ustaliæ pewne zasady...
ale jak ja siê pytam, to tylko dlatego, ¿eby ustaliæ jakie¶ wspólne zasady
nad tym s³ownikiem pracuje kilkana¶cie osób, i lepiej by by³o gdyby albo
we wszystkich literkach nazwy w³asne zostawiæ, albo we wszystkich usun±æ...
a nie tak, ¿e ja zostawiê, rzm usunie, a rmikke bêdzie nawet swoje
dopisywa³... (to tylko przyk³ad oczywi¶cie)

--c