Re: Polski s³ownik do ispell (by³o: Bledy ort. w Latin2)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 19:57:30 MET DST

Slawomir Bialek <civic_at_silter.silesia.ternet.pl> wrote:
: a co ze skrótami?
: akurat mam literkê 't'
: i siê zastanawiam, zostawic takie co¶ jak:
: tzn.
: tzw.
: tab.

Zostawiæ... Ale ja ju¿ tracê si³y odpowiadaj±c który¶ raz z rzêdu na
tego typu pytania - zostawiæ? Skasowaæ? Trochê inicjatywy - ja wiem
tyle co i Wy, a w koñcu ten s³ownik to nasze wspólne przedsiêwziêcie
:-)

Najwa¿niejsze ¿eby nie zostawiaæ w s³owniku wyrazów b³êdnych.

--
Piotr Pi±tkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND
 Powy¿szy tekst zawiera polskie znaki, zakodowane zgodnie ze standardem