DOSowy newsreader (By³o: REFERENDUM...)

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.igo.wroc.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 17:06:09 MET DST

A na marginesie dyskusji o znaczkach: absolutnie genialnym programem
do poczty w DOS-ie jest Pegasus Mail. Po sztukach, jakie zdarzy³o mi
siê z nim wyczyniaæ, to ma³o co mnie zdziwi. Szczególnie ujê³a mnie
w nim elastyczno¶æ, w tym elastyczno¶æ konfigurowania polskich znaków.

I pytanie (sugerowane w tytule):
Czy kto¶ zna/s³ysza³/ma newsreader NNTP o (oglêdnie) zbli¿onych
mo¿liwo¶ciach pracuj±cy w DOS? Jako niezbêdne minimum chcia³bym mieæ:
- rozkodowanie QP do 8-bit
- w±tkowanie
- czytanie podstawowych nag³ówków MIME

Chêtnie widzia³bym mo¿liwo¶æ:
- translacji ISO <-> inny standard (co najmniej IBM Latin 2, aka
  CP852) - wiem, ¿e mogê u¿ywaæ ISO w DOS-ie, ale dlatego minimum to
  QP -> 8-bit
- obs³ugê (konfigurowaln±) innych typów i nag³ówków MIME
- w ogóle jak najszersze mo¿liwo¶ci konfigurowania wszystkiego
- praca z packet drivera

Od razu mówiê, ¿e WIEM, ¿e mogê u¿ywaæ NS/IE/Agenta, i WIEM, ¿e mogê
siê zatelnetowaæ na Unixa i tam u¿ywaæ tina/pine etc. Ale z wielu
przyczyn w/w program by³by optymalnym rozwi±zaniem.

Archie