Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 16:47:10 MET DST

Dnia 22 Aug 96 o godz. 16:43, S. D. napisal(a):

> Gdyby POLIP nie byl lista dyskusyjna, to prawdopodobnie w ogole bym go
> nie czytal - na newsy zwyczajnie nie mam czasu.
>

> Co to oznacza Jarek? Tak powaznei co to oznacza ze nie masz czasu na newsy
> ale masz na liste dyskusyjna? Wiecj czasu zajmuje czytanie newsow niz
> listy? :)

W pewnym sensie wiecej.
Poczte i tak musze czytac, no nie?
Wiec przy okazji czytam sobie polipa.
Tutaj kluczem jest to ze MUSZE go czytac bo przychodzi do mnie poczta. I to
sobie bardzo cenie.
Gdybym musial w tym celu zagladac na newsy, to wczesniej znalazloby sie kilka
innych znacznie pilniejszych spraw do zrobienia.
A poza tym jak juz bylbym na newsach to zagladnalbym jeszcze do tej grupy,
jeszcze do tej... i zrobilaby sie straszna strata czasu.
Niestety, ujemna strona listy dyskusyjnej jest to, ze albo zawala mi dysk
(jezeli nie kasuje przeczytanych listow), albo musze poswiecic dodatkowy czas
na to zeby je kasowac.
Ale jednak lista dyskusyjna jest bardziej odpowiednia dla moich przyzwyczajen
niz newsy.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl