Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 16:49:33 MET DST

In article <91B59B5377_at_inf.wsp.krakow.pl> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

>Naprawde nie mozesz uzyc POP'a? Duzo wygodniej.
>Pozdrowienia,

Będę upierdliwy.. a jak ktoś tak jak ja pracuje z rożnyck komputerów pod
róznycmi systemami ? (linux/win/winnt z pracy, linux/solaris z instytutu) ?
Mam się wozić z pocztą pod popem z komputera na komputer ? Wolę gdzie trza
podefiniwac ssh identities i sshowac (lepsze od telneta bo jest -C -
kompresja a lącze na swiat mamy takie że lepiej nie mówic).

Aha, jeśli w tym liście będą poprawne polskie litery (może nie być
nagłówka), to znaczy że można z nich korzystać nawet z linuxowej konsoli na
herculesie.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics | Finger for PGP key
flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | _______ and Geek Code