Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 15:02:36 MET DST

Dnia 21 Aug 96 o godz. 17:24, Slawomir Bialek napisal(a):

> Wiesz - jak widzę takie listy, to mam ochotę nazywać ludzi tak piszących
> kretynami. Dlaczego? Z wyników badań ;) przeprowadzonych przez Szymona
> Sokoła wynika, że tylko 15% artykułów w hierarchi pl.* została napisana
> przez programy, które ogonków nie wspierają. A jak na razie większość
> listów jest bez ogonków.
Obsluga ogonkow przez mailer/newsreader to jedno.
Odpowiednie "oblozenie" klawiatury to drugie.
Co z tego, ze ktos pracuje np. na Unixie w tin'ie ktory ma mozliwosc obslugi
ogonkow jak pracuje przez siedmiobitowy terminal?
Dlatego nie nalezy potepiac w czambul, tak jak ponizej, tych ktorzy pisza bez
polskich liter:
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl