Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 13:00:36 MET DST

Jacek Szaniawski <optix_at_saxon.pip.com.pl> wrote:
: myslalem, ze to oczywiste, ale widze, ze jednak dla niektorych trudne.

[...dlugo i nie na temat...]

: cwiczenie dla rozwiniecia intelektu: zastanowic sie co nalezaloby
: zrobic z "a z kreska" "e z kreska", "l z kreska"

O, właśnie. Oświeć proszę mnie niegodnego: zapisz proszę literkami
łacińskimi głoskę "ą".

Tylko zanim coś napiszesz, spróbuj może przeczytać na głos co wymyślisz
- ja osobiście nieźle się ubawiłem próbując np. wymawiać "łounka".

Pozdrawiam ozięble.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow