Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 11:23:47 MET DST

On 21 Aug 1996, Konrad Plich wrote:

> Z ciekawosci przeczytalem dokladnie Strone ogonkowa w czesci dotyczacej
> Windows a z rozpedu takze DOSa. Teraz z pelna odpowiedzialnoscia moge
> powiedziec:
> 1. Potrzebuje obslugi polskiej klawiatury pod Windows, ktora bedzie wysylac
> do Unixa przez telnet polskie znaczki w ISO.
  ---
  Znam jeden produkt komercyjny (OnNet FTP Software) pozwalajacy w
  programie telnet robić przekodowanie "w locie". Ponieważ jest
  komercyjny - nie wiem czy powinienem go reklamować.

  Znam jeden produkt _nie_komercyjny pozwalajacy to robic (ale tylko w
  DOSie): kermit. (jest wersja pod Win95 - juz komercyjna i tez ponoć
  potrafi to robić).

  A że to nie jest opisane na stronie ogonkowej :-) czasu nie starcza.