Domeny w Polsce

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 11:43:07 MET DST

Os poniedzialku w sieci jest dostepna kolejna gazeta regionalna:
Glos Wielkopolski. Wszystko dobrze i nalezaloby sie tylko cieszyc
ale ...

Adres servera <www.glos.com> jest chyba z innej bajki. Wydawca
(firma Sylaba) zarejestrowala sie bezposrednio w domenie com i
zamierza (bo chce byc ISP - Internet Service Provider) swoim
klientom rejestrowac domeny w taki sam sposob (tak napisano
w poniedzialkowym wydaniu Glosu).

JAK TO W KONCU JEST Z REJESTROWANIEM DOMEN W POLSCE?

Dotad wydawalo mi sie, ze istnieje tu jakas hierarchia zalatwiania
tych spraw ale teraz mam wrazenie, ze to wszystko lipa.
Co maja do powiedzenie w tej sprawie instytucje rzekomo upowaznione
do zalatwiania rejestracji domen?

Tomasz Kokowski
Uczelniane Centrum Obliczeniowe
Politechnika Poznanska