Re: nie te, PRZESTROGA!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 08:47:44 MET DST

Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:

>wlasnie skonczylem zabawe z NT...

obawiam sie ze moze jeszcze nie skonczyles.

>znaczy postawilem na domowym komputerze zeby zobaczyc czy to
>naprawde jest takie dobre jak ludzie mowia - wkocu zeby moc
>oczyms wyrazac swoje zdanie trzeba to poznac !

to teraz jak masz linux'a to go odpal, jak nie masz to zdobadz
dwie dyskietki instalacyjne i odpal z nich fdisk'a . obym sie mylil,
ale masz szanse miec rozwalona tablice partycji. myslalem ze tylko mi sie
cos takiego przytrafilo (tez postawilem na probe) ale nie. nawet wersja 4.xx
rozwala tablice. mi partycje zachodzily na siebie, a jedna wylazla poza
geometrie dysku.grrrrr.... sprawdz to jak ci zycie mile.
od biedy mozesz sie posluzyc diskeditor z nu8.

>jesli uzytwkownicy polipa zechca to moge zdac hmmm 'relacje'
>z instalacji NT... i dwutygodniowej eksploatacji...
>zupelnie obiektywna - na serio - tu akurat bede powazny

nadawaj, chociaz i tak zwolennicy NieTe stwierdza ze jestes stronniczy.