Re: nie te

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 07:37:28 MET DST

On 21 Aug 1996, Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Przesadzasz. Akurat dla serwera kilkadziesiat milionów za software
> jest jeszcze dopuszczalne - w końcu porządny sprzęt dla serwera to
> też będzie >100 mln.
zgadza sie - jednak nie wszyscy moga sobie na cos takiego pozwolic
ja jednak osbiscie nie kupie... zreszta osiolkowi w zloby dano:
gorsze i drogie jak... darmo i dobre jak... ;)
ja wybiore to drogie... - owszem firma ktora musi cos kupic zeby
odliczyc sobie od podatku moze sobie i kupic... - ja sie wyrazam
o sobie ze ja nie kupie ;) - wlasnie skonczylem zabawe z NT...
znaczy postawilem na domowym komputerze zeby zobaczyc czy to
naprawde jest takie dobre jak ludzie mowia - wkocu zeby moc
oczyms wyrazac swoje zdanie trzeba to poznac !

jesli uzytwkownicy polipa zechca to moge zdac hmmm 'relacje'
z instalacji NT... i dwutygodniowej eksploatacji...
zupelnie obiektywna - na serio - tu akurat bede powazny

> To co mnie przeraziło, to te 15 baniek za klienta - nijak w tej cenie
> sensu nie widzę.
tak - no ale na szczescie nikt jeszcze mi nie kaze tego uzywac... ;)

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

|___\__,_|____/ e-mail: tenox_at_pol.pl, tel.: (22) 6710682
Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer...