Re: M$ Exchange

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 11:07:39 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> moze miales cos niestandardowo ?? znaczy moze jakis plik konfiguracyjny
> przeedytowales wczesniej recznie, cos skiepsciles i SAM sie natym
> wysypal...
nie. zmienialem parametry kernela, przekompilowalo go, poczym nie
chcialo wstac.

> reinstalowac ? czy bootowac ?
reinstalowac. w koncu kernel byl do zmiany.
zreszta, to nie ja reinstalowalem, tylko servis HP :)

> a swoja droga... jak ktos lubi menusy myszke etc... to powinien
> sobie NT postawic... - tam bez posiadania svgi i klawiatury niestety
> nic nie zrobisz :(
>
> linuxa np mozna postawic (od poczatku caly system) bez posiadania
> monitora i klawiatury... - oczywiscie trze podlaczyc jakis
> terminal przez RS232 albo modem... :)
owszem, ale zarzadzanie takowym Linuxem bedzie toporne (przynajmniej w
porownaniu z GUIami). a ja wole dac wiecej pieniedzy i miec wygodniej -
inwestycja wieksza, ale za to 'skladka miesieczna' (np. czas poswiecany
administracji) mniejsza, na dluzsza mete na pewno taniej.
dlatego tez moj domowy PC mi nie pada - dalem duzo pieniedzy za niego,
duzo czesci sprowadzalem na zamowienie, ale za to dziala. a uzywam go
tak, jak kalkulatora czy maszyny do pisania inni ludzie - ma dzialac
ZAWSZE i bez awarii. nie mam czasu na reperacje filesystemow,
reinstalacje oprogramowania etc.
ta sama ideologie wyznaje, i staram sie do niej przekonywac, jesli
przychodzi ktos z prosba o rade apropo serverow etc. - ma byc
niekoniecznie najtansze przy zakupie, niekoniecznie ma dawac
nieskonczenie wiele mozliwosci, ale ma zapewnic to, o co klientowi
chodzi (z rezerwa), ma byc dla niego wygodne w obsludze i zarzadzaniu.
a poza tym, co dla grafika z tego, ze Linux pojdzie bez monitora, jak on
potrzebuje Corela?

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,