Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 01:23:15 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<4v3rih$kc5_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> [...]
>
> : Jestes pewnien ze to ceszc wynagrodzenia (to chyba oznaczal profit)?
> : To sprobuj to sprzedac albo wykorzystac do zarobku.
> : Wydaje mi sie ze dano Ci to narzedzie (dostep do I) w nadzieji ze je
> : wykorzystasz dla dobra mijsca gdzie pracujesz??
>
> Nie jest to oczywiście bezpośrednia składowa wynagrodzenia ale dzięki
> temu że uczelnia daje mi do ręki takie narzędzie i pozwala z niego
również
> korzystać jako osobie prywatnej unikam kosztów dodatkowych w postaci
> opłaty którą musiałbym uiścić za podobne usługi konkretnemu providerowi.

Jestes pewien? Zaloze sie ze nie o Twoje prywatne dobro im chodzilo.....
> [...]
> : > pracownikom mleczarni (a pewnie przysługuje, nie wiem) to prezent od
> : > państwa i dlatego powinni darzyć szacunkiem wszystkich tych co muszą
je
> : > kupować bo płacą za to bezpośrednio z własnej kieszeni. Trochę to
> : > śmieszne.
>
> Tym razem szefcy: dostali do ręki po młotku coby dobrze pracować. Trzech
> z nich przybiło tymi młotkami obrazy swoich teściowych do ściany. I
nagle,
> w tym momencie odczuli przypływ szacunku dla tych setek tysięcy ludzi
> którzy musieli sobie ten młotek kupić. Tak ?
Chyba szewcy. I to nie ma sensu co mowisz.
 Przeciętny aolowiec (według Twoich
> kryteriów aolowca) mógłby przecież podjąć pracę na uczelni i mieć cały
ten
> Internet za darmo. To ja mu jestem winien za to szacunek, że we własnym
> szeroko pojętym interesie zadecydował inaczej ?
Alez wielu z nich jest. I muzykow i autorow i pisarzy ktorzy korzystaja z
tego ze AOL daje mozliwosci publicznego wypowiadania sie na moderowanych
forums . Wez przyklad IRC na intrenecie to chaos i banda gowniarzy potrafi
zatruc zycie wszytskim. Na AOL tego nie ma. Serwis jest prywatny. Mi tylko
chodzilo o to ze banda dzeciakow w USA ( nie w Polsce bo przeciez w Poslce
nie ma ani AOL ani Compuserve an Prodigy) podbudowywala sie "trashujac"
AOL. Dzieciakow ktorzy centa nie zaplacili sa serwis.
PS teraz nawet EDU karza placic , malo ale zawsze.