Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 09:29:46 MET DST

S. D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Ja nie wyhcwalam AOL, sam zrezygnowalem z niego po 6 miesiacach, ja tylko
: chce Cie przekonac ze AOL nie jest taki zly i ma soje miejsce /role na
: rynku.

Oj, to widzę że się zgadzamy. Jeśli istnieje choćby niewielka grupka
odbiorców danej usługi tzn. że ma ona swoje miejsce na rynku usług.
Tak, jestem ekstremistą, ja nawet uważam że MS-tfu-windoze są potrzebne !
Jeśli ktoś nie chce wiedzieć czy jest okłamywany - jego sprawa, jeśli
ktoś woli ładny namiot od brzydkiej acz solidnej chałupy to też jego problem.

-- Marcin Debowski