Re: Wady unixa, bylo: M$ Exchange

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 17:22:57 MET DST

Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
>to nie jest przesada, tylko podejscie wiekszosci ludzi z polipa do
>swiata. jesli gdziekolwiek jest napisane Microsoft, to z definicji (ich
>definicji) jest to do kitu; nie wazne, co to potrafi i do czego sluzy.
>
>--
>Piotr Karocki,
>mirror maintainer,
>Academic Computer Center
>"CYFRONET", Cracow, Poland
>http://www.cyf-kr.edu.pl/~yskarock

no wlasnie. to niewazne ze to co napisal mikrosoft jest wymyslone bardzo
fajnie,
ale bardzo nedznie zrealizowane. programy sa moze i OK, ale systemy to sobie
mozna o kat stolu.

a teraz powiem definicje(swiata). mikrosoft sluzy nie do tego zeby wszystkim
robic dobrze, ale do tego zeby mikrosoft zarobil tyle kasy ile sie da.
dotyczy to zreszta kazdej firmy komercyjnej. tyle ze wg. mnie mikrosoft
nie gra uczciwie. w reklamach mowi jedno, a okazuje sie ze to co stworzyli
robi drugie.

koniec, kropka.