Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 15:40:49 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> O ile nie ma drukarki laserowej ani atramentowej HP :)))
po przeinstalowaniu znajomej instalacji na wersje PanEuro problem znikl
(w 90%, bo jednak czasami sie pojawial, aczkolwiek nie przy kazdym
wydruku, jak w wersji PL).
a o SP1 trabili wszyscy wszedzie, mozna bylo zupgradeowac.
(owszem, byl blad, ale denerwuje mnie podejscie, ze blad w Win
dyskredytuje Win, a blad w Unixie podwyzsza wartosc Unixa).

> Nie tylko. Oprogramowanie MS tez podmienia biblioteki. Ktos niedawno
> pisal (nie pamietam, czy tu czy na Pececie) o tym, ze nowo instalowany
> MSIE podmienil jakas biblioteke. Efekt byl taki, ze MSIE i MSIN
> chodzily dobrze, natomiast konkurencyjny Forte Agent przestal :)
nie wiesz najwyrazniej dokladnie.
instalowany MSIE (BETA!!) wyraznie pisal (ten pierwszy ekranik, co od
razu daje sie Next i nikt nie czyta), ze Ms nie odpowiada za to, co sie
stanie, ze proponuja nawet zrobienie Backupu dysku.
tego nie ma w MSIE 3.0 non-beta.
(a ten ktos nie zna Worda - poszly wszystkie floating toolbars).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,