Re: M$ Exchange

Autor: Michal Dombrowski (digital_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 14:14:25 MET DST

Michal Dombrowski <digital_at_mat.uni.torun.pl> wrote:

> [...]

> Koncz wasc, wstydu oszczedz... :)

Wlasnie sprawdzilem dokladniej: ACL pojawilo sie dopiero pod Solaris
2.5, moze troche usprawiedliwiac moja niewiedze to, ze nie mialem z ta
wersja dlugo do czynienia (ach, jak mi brak dokumentacji... :(( ).

Michal

PS. Wrazenie z ostatniej chwili: alez niektorzy userzy potrafia byc
upierdliwi! :(((( (wiem, ze nic nowego nie odkrylem, ale jestem mlody
i dopiero sie dowiaduje o pewnych rzeczach, a o ktorych nikt mi nie
mowil _zanim_ popelnilem ten fatalny blad ;)

--
  Michal Dombrowski   WMiI UMK, Torun, Poland
  <digital_at_mat.uni.torun.pl> <rust_at_ncac.torun.pl>