Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 03:36:38 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<4urtl6$sec_at_olorin.nask.pl>...

> S. D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
> To może inaczej. Z grup o charakterze luźnej konwersacji (takich jak np.
> ta czy też pl.soc.seks) używam prawie wyłącznie tych polskojęzycznych
> i swoje zdanie na temat przeciętnego aol'owca mam, nie da się ukryć,
> wyrobione siłą rzeczy, właśnie dzięki polskojęzycznym aol'owcom.
Tzn porownujesz typowego uzutwkownika polskiego internetu tzn. studenta czy
pracownika naukowego z przeceitnym uzytkownikiem AOL czyli szarym
czlowiekiem czy jeszce czesciej dzieciakami?
> To może ta niepokojąca statystyka (subiektywna) którą przytoczyłem wynika
> jakiejś olbrzymiej dysproporcji pomiędzy przeciętnym, polskim
użytkownikiem
> sieci AOL a przeciętnym krajowym użytkownikiem Internetu w ogóle.
A ilu ich jest tych Polakow na AOL ????????? Moze z 50 i o wszytsko i co tu
porownywac?