Re: Wady unixa, bylo: M$ Exchange

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 21:39:42 MET DST

Andrzej Resztak <resz_at_helios.man.lublin.pl> wrote:
: Przeciez w C jest pelno funkcji,
: ktore zwracaja wynik w obszarze statycznym.
: (Takie mi zostalo wrazenie z mojej nauki C, ale w tej chwili
: moge sobie przypomniec tylko jedna ctime/asctime i nie widze
: zadnych ostrzezen, ze nie wolno uzywac bo przy domyslnych
: ustawieniach nie zadziala. Przeciez chyba w standardowym C/Unix-ie
: nie ma modulowosci i mozliwosci przydzielania sobie obszarow
: przez takie funkcje w fazie 'inicjacjalizacji' modulu?)

Chyba nie całkiem rozumiem co masz na myśli, ale wydaje mi się że
mylisz pojęcie danych typu "static" z C, ze statycznoscia danych.
Pod Unix'em wspołdzielone są segmenty danych read-only: kodu i pewnie
jeszcze coś, a nie są pozostałe. Szczegóły powinna wyjaśnic
komenda size, najlepiej uruchamiana z opcja -f.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow