Re: Wady unixa, bylo: M$ Exchange

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 06:23:24 MET DST

Krzysztof Kurczynski, BPT Telbank s.a. wrote:

> Macie racje Bracia Dinozaury. George to byl swietny system ....
> A niedawno widzialem jeszcze chodzaca ODRE. MTS na kilku pakietach, pamiec 2M
> ale .... ODRA. Malolaty niech zaluja, ze przez to nie przeszli.

Ja przeszedlem, ale od strony serwisu sprzetu. I chociaz czasami
wspominam
z lezka w oku, to wcale nie chcialbym do tego wracac. :)))

A prawdziwy MTS to byl w technice DTL, a nie na zadnych scalakach -
ciekawe,
kto jeszcze pamieta, co to znaczy DTL... ;)

Z Dinozaurzym Pozdrowieniem

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl